čtvrtek 28. dubna 2016

Challenge 4/2016 - hlasování

A vypadá to, že jste právě začaly! Tolik oranžové krásy najednou - myslím, že VALIKU dnes snadno přesvědčíme :) A které dílo by obrátilo na oranžovou víru tebe? 


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do páteční půlnoci a v sobotu 30.4. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

EVA

IVANA

JANA

JANKA

JIŘINA

JITKA

KATKA S.

KATKA T.

LUCIE

MAGDA

MARCELA

MÍŠA

MONIKA

PETRA

RADKA

SOŇA

VERONIKA (2 projekty)


30 komentářů:

  1. Všetky su krásne ale mňa najviac oslovila pohľadnica od Ivany. Všetkým držím palce. Martina Šáriková

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky su krásne ale mňa najviac oslovila pohľadnica od Ivany. Všetkým držím palce. Martina Šáriková

    OdpovědětVymazat
  3. Me nejvic zaujalo prani od Veroniky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji. To pro mě moc znamená. Získat hlas v takové spoustě krásných projektů je pro mě výhra.

      Vymazat
  4. To zas bylo dlouhé rozhodování... ;-) Hlasuji pro stránku od Radky :-) Jiřka D.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky teda vy jste sikulky, to je neuveritelne. Ktery vybrat. Moje TOP jsou Ivana, Jana a Jitka..... hlas davam Jane..:-)

    OdpovědětVymazat
  6. áááá, to nám nedělejte, holky!! Takové krásy!!!! Tentokrát si opravdu, ale opravdu neumím vybrat:-( Uf, tak nejvíc si mě asi získala tentokrát Jana:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za hlasy děvčata. Já dávám svůj Jitce. Ale těžké a těsné to bylo ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaach, tak já teda váhám mezi Ivanou a Jiřinou a protože jsme chovatelé chameleonů, tak volím toho nádherného chamíčka a hlas dávám Ivaně (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné výtvory, zaujala mě Radka a Soňa, nakonec hlas pro Soňu! (Marie Kosařová)

    OdpovědětVymazat
  10. Těžké rozhodování, holky :-)
    Dávám hlas Petře.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  11. obvykle hlasuji pro stránky, ale dnes mě vážně okouzlilo přáníčko od Jiřiny! nádhera!

    OdpovědětVymazat
  12. To je úplné oranžové wow! Děkuji Evě,za hlas. Přestože máme taky chameleona a přání se mi líbí a třeba také to Jiřiny, hlas jde Radce. Petra M.

    OdpovědětVymazat
  13. Teda tentokrát je to fakt těžké vybrat, všechny projekty jsou krásný. Rozhodovala jsem se mezi Janou a Jitkou a nakonec se přikláním k Jitce, ale je to o fous :-)
    Petra Pětíková

    OdpovědětVymazat
  14. Vsechny jsou krasne ale nejvice me dostalo pranicko s chameleonem od Ivany.

    OdpovědětVymazat

  15. Pro mě je to nejkrásnější přání od Ivany! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Prani od Jiriny je best! Tam se mi ta oranzova i libi.. celkem..

    OdpovědětVymazat
  17. hlas pro přání od Jiřiny...čisté, jednoduché, působivé

    OdpovědětVymazat
  18. Dievčatá ďakujem za hlasy :-) môj hlas má odo mňa Veronika :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné výtvory děvčata, já hlasuji pro Jiřinu ... krásné ...

    OdpovědětVymazat
  20. Mne sa najviac páči výtvor od Ivany, ten chameleón je tam super doladením :-) (Jarka Ef)

    OdpovědětVymazat
  21. Za mě Jitka. Oranžová je pro mě taky tak trochu bubák:-) a tady se mi líbí.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  22. VY STE ÚŽASNÉ !!!!Absolutne vsetky projekty su krasne. Neviem sa rozhodnut takze nehlasujem. Dakujem. Naucili ste ma milovat oranzovu ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí přáníčko d Jiřky. Skvělých je hodně, ale dnes Jiřka :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Překrásné všechny! Taková oranžáda :-)Můj hlas má také Jiřka ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se mi všechny, je opravdu těžké vybrat jen JEDNU! Dávám hlas Ivaně!

    OdpovědětVymazat
  26. Všechny projekty jsou skvělé a ženám se moc povedly! Mými favoritkami jsou Jitka, Jiřina a Ivana :) A přes těžké vybírání nakonec volím Ivanu :) Heda

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover