pondělí 30. června 2014

Challenge 7/2014

NA LETNÍ VLNĚ

Jaké by bylo lepší téma pro naši červencovou challenge, než je VODA? V parném létě se schováváme pod vodní hladinu na koupalištích, v rybnících či u moře. Všichni, kteří milují vlny - zapojte se do naší soutěže!


ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání nebo jiný papírový projekt:
  • Téma:  „Na letní vlně“ - voda
  • Podmínka: Na projektu použijte PROJECT LIFE kartičku
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 28. července na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 29. července a vítěze vyhlásíme 31.7. 2014

VÝHRA

PROJEKT PODLE CHALLENGE

Zrovna minulý týden jsem si nechala vyvolat fotky do PL alba ze začátku června, a přidala jsem si k nim pár kousků na stránky. Při vymýšlení challenge mi do oka padla fotka s krásnou barvou bazénové vody a bylo rozhodnuto. Doma jsem měla i pár modrozelených čtvrtek od Studio Calico a to se pak pracovala jedna radost.


Podmínkovou PL kartičku jsem použila částečně jako vrstvu pod fotografií, z části jako titulku a taky místo na journaling. Na stránce jsem zvýraznila jednu z vlnek pomocí flitrů, pod fotku navrstvila vellum, stránku z knihy a čtvrtku. Kolečko Check this out je z výseků od October Afternoon - All boy, a nalepila jsem ho na košíček od kuličky Raffaelo :)



Nadpis Summer je vytvořen ze samolepící abecedy od October Afternoon. 


Budeme se těšit na Vaše soutěžní stránky či přáníčka!

5 komentářů:

  1. Zajímavé zadání :-) A modrá barva ... hmmm - to je moje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja idem asi do toho :) Tá voda mi nedá pokoj:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka, ty zase urobíš taký layout, že z neho odpadnem :D

      Vymazat
    2. Ta voda, ci ta modra ti neda pokoja? :D

      Vymazat
    3. Tá voda, veru, chcem niečo vyskúšať :)

      Vymazat

Pin It button on image hover