úterý 30. července 2013

Challenge - Makeover

CHALLENGE 



Při vymýšlení srpnové challenge jsme se inspirovaly u Vonver a Lei a jejich úžasně přetvořených stránek. Každá z nás má určitě ve svém albu nějaký layout ze svých scrapbookových začátků, se kterým už po nějaké době není spokojená. Možná se nepovedla kompozice, taky jste ještě neměly všechny ty úžasné papíry a pomůcky co máte teď, možná se Vám už prostě nelíbí barvy, nad kterými jste tehdy jásaly. A to je dobře :) Znamená to, že se vyvíjíme a jdeme s naší tvorbou kupředu. 

Najděte si stránku, kterou byste rádi viděli v novém kabátě, a pusťte se do toho! Pošlete nám fotku PŘED a PO, a pochlubte se, jak a sobě pracujete :)



ZADÁNÍ

Vytvořte stránku
  • Téma: Makeover aneb... předěláváme!
  • Podmínka: vyšívaný nadpis
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do 26. srpna na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 27.8. a hlasovat budeme do 30.8.

VÝHRA

Studio Calico - Sundrifter badges
Studio Calico - Sundrifter die-cuts
Sodalicious - triangle šablona



UKÁZKOVÝ PROJEKT (Anna Norman)

Nemyslela jsem si, že bych se do předělávání chtěla někdy pustit - ony ty staré stránky mají svoje kouzlo ulepených začátků a provázejí je vzpomínky na jejich realizaci za kuchyňským stolem. Ale ve svém první albu jsem našla jednu stránku, nad kterou jsem si už tehdy zoufala. A protože byla součástí alba pro tatínka, které neustále ukazuje komukoliv, kdo překročí náš práh, rozhodla jsem se ji přetvořit tak, abych se za ni už nemusela stydět :) Pravděpodobně mnoho dalších stránek předělávat nebudu - na to jsem přece jenom příliš líná a pouštím se raději do nových projektů. Ale jsem moc ráda, že jsem se do toho kvůli této challenge musela pustit - mám z této stránky teď mnohem větší radost!

před...

PO...

Jak vyšít perfektní nadpis Vám ukážu v pátečním DIY :)
Tady jsem použila svůj oblíbený odstín mátové šňůrky od Garn und Mehr. 


Napis "garden" je z písmenek pěnové abecedy od Amy Tangerine, potřený gessem a barvou ze spreje


Na dozdobení stránky jsem použila flitry různých barev, a pár cákanců růžové barvy.


Trendy hexagony ze čtvrtky od Scrapperin se hodí prostě vždycky...


Těším se, jak si se sprnovou challenge poradíte Vy! Bavte se :)

3 komentáře:

  1. Tak to je výzva :). Předchozí dvě challenge mi utekly, tak to snad tentokrát stihnu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to velká změna, velký pokrok dál. Moc krásné, už se těším na ostatní :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover